Ledenpagina

Welkom in het voorportaal van de ledenpagina. Omdat we voorzichtig willen en moeten omgaan met persoonlijke en vertrouwelijke informatie willen en mogen we ook niet alle beschikbare informatie voor iedereen zichtbaar maken. Hoewel bijna alles op deze website gewoon publiekelijk beschikbaar is; zijn er toch enkele zaken die alleen zichtbaar zijn voor onze leden.
Daarom is deze ledenpagina alleen toegankelijk voor ‘PG Bergentheim leden’ zoals wij ze noemen. Iedereen die betrokken is binnen onze gemeente kan gebruik maken van een ‘login-account’.

LEDENGEDEELTE WEBSITE
Om toegang te krijgen tot de ledenpagina heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
Deze ontvangt u wanneer u een mail stuurt naar
webteam@pgbergentheim.nl. Na ontvangst hiervan krijgt u, nadat ik de gegevens heb ingevoerd, een email met de gevraagde gegevens..

Nadat u de gegevens hebt ontvangen, klikt u op de website op onderstaande icoon rechtsbovenaan de pagina:

Dan komt u op het volgende scherm waar u uw gebruikersnaam en wachtwoord in kan voeren:

Daar vult u de gebruikersnaam en wachtwoord in, en drukt op login:

Om te voorkomen dat u telkens opnieuw alles moet invoeren kunt u het vinkje aanzetten “Inlog gegevens herinneren” .

Nadat u bent ingelogd kunt u naar uw gegevens door op het poppetje te klikken recht boven aan de pagina:

Hier kunt u vervolgens uw gegevens naar eigen wens aanpassen.

Nadat u eventueel aanpassingen hebt gedaan, uiteraard op “opslaan” klikken.
Nadat u bent ingelogd zult u zien dat onder de menu’s meerdere pagina’s tevoorschijn komen.

Mochten er uiteindelijk toch nog vragen of opmerkingen zijn, kunt u deze sturen naar: webteam@pgbergentheim.nl
Deze zal ik dan zo spoedig mogelijk behandelen.

Erik Wiltvank
Webteam Protestantse Gemeente Bergentheim

Dienst in de Oosterkerk

zo 21 apr 2024 om 09.30 uur

Dienst in de Oosterkerk

zo 28 apr 2024 om 09.30 uur

Directe link naar de:

Predikanten:
Vacant.
Ondersteuning in het pastoraat en tevens consulent:
ds. Wim den Braber, Vriezenveen

wdb@pgbergentheim.nl

Scriba:
scriba@pgbergentheim.nl

Ledenadministratie:
ledenadministratie@pgbergentheim.nl

Websitebeheer en ook om informatie voor op de website mail naar:
webteam@pgbergentheim.nl

Jeugdouderlingen:
Aline Stam
Inez Spijker
jeugd@pgbergentheim.nl
Download de App van PG Bergentheim in de Playstore voor android toestellen of App store voor apple toestellen.

voor meer informatie over de app, mail naar:
app@pgbergentheim.nl

Het bankrekeningnummer voor:
"collectes voor de kerk"
NL40 RABO 0384 9579 00

Het bankrekeningnummer voor:
"collectes voor de diaconie"
NL83 RABO 0324 9603 95

Classispredikant Overijssel-Flevoland
Als PGBergentheim horen we tot de classis Overijssel/Flevoland. Onze classispredikant is Klaas van der Kamp. Hier volgt een linkje naar zijn website met veel wetenswaardigheden over wat er in de classis gebeurt aan mooie initiatieven.
www.klaasvanderkamp.nl
Oosterkerk: